tisdag 14 december 2010

Jag blir hellre jagad av vargar

Vi bestämde oss för att se den tredje Twilightfilmen Eclipse. Romantiskt värre kan man tycka men min make är inte riktigt av den sorten. Han funderade mest över var shortsen tar vägen om man helt plötsligt blir förvandlad till en varg och framförallt var man hittar dem när man blivit sig själv igen. Den romantiska stämningen blev inte direkt bättre när han försiktigt nynnade på "Jag blir hellre jagad av vargar".

Ja, vad gör man?

Jacob får jobba lite mer på shorts-tricket

3 kommentarer:

  1. Jag tror att jag har svaret...

    Man ser såna filmer utan karlar.

    SvaraRadera
  2. Just den filmen har jag inte sett än, men jag har läst böckerna. Och de är ruskigt bra :D

    SvaraRadera
  3. Huskatt: Filmerna måste ses men för bästa filmupplevelse följ gärna Knaadas råd och gör det utan karl. ,-)

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia