måndag 2 januari 2012

Ett löfte om mer motion och mindre mat

Det nya året börjar förstås med ett löfte om mer motion och mindre mat. Inte så fantasifullt kanske men ack så nödvändigt. Går och drar runt på minst 10 onödiga kilon som liksom vägrar släppa taget.

Så nu har jag hållit igen på portionerna och promenerat med grannen två dagar i rad. 2 av 2 dagar, det är ju för sjutton 100%. Jag sa ju att det skulle bli ett bra år!

Tipsa gärna om roliga bantar- och träningsbloggar så att jag kan hålla motivationen igång mer än ett par dagar. Det skulle ju vara ruskigt pinsamt om jag skulle förbli en fetknopp nu när jag har lagt ut mina ambitioner i offentlighetens ljus.
















Julklappen från jobbet kom väl till pass under kvällens promenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia