måndag 23 april 2012

Samla krafter

Vissa lär sig visst aldrig. Hur svårt kan det vara att förstå att man inte kan köra på i 180 knyck hur länge som helst? Men det är ju så roligt! Kul att känna fartvinden.

Jag älskar att jobba, jag får så mycket bekräftelse, utmaningar och kickar. Det tråkiga är att energin inte räcker så länge. Den här gången räckte den i ganska exakt två månader och nu har jag varit förkyld, nedsatt och haft migrän i snart en månad. Det är hög tid att jag börjar säga nej, ta hand om mig och samla krafter. Vem vet, då kanske jag kan göra ett nytt ryck om några månader igen...
















Hursomhelst, igår var det dags för ett seriöst omtag. Jag och tre väninnor åkte till Ingalill på Sjökullen och fick vara med om en härlig meditation. Det var en ganska skruttig skara som åkte dit i ösregnet och jag vet inte vem av oss som bäst behövde den där stunden. Välbehövligt var det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia