tisdag 26 mars 2013

Ungefär som en astronaut

Nu har jag varit hemma i tre veckor och inbillar mig att jag känner mig något bättre. Igår kom jag ut på en längre promenad och det kändes helt ok. Till en början kände jag mig lite konstig i benen, det kändes som om jag gick på månen, jag fick ingen riktig kontakt med marken. Det är väldigt svårt att förklara men jag är lite som i en bubbla där allting går i slow motion. Lite som att vara full, fast inte lika roligt.

Jag har inte direkt någon värk utan snarare en trötthetskänsla. Jag sover 10 timmar per natt men är ändå jättetrött hela dagarna. Jag känner mig tung och lätt på samma gång, ungefär som en astronaut borde känna sig.

Inte för jag har en aning om hur det känns att vara astronaut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia