onsdag 13 januari 2010

Det kallas balans har jag hört

Gud vad roligt det är att jobba, träna, vara speedad och glad. Jag visste redan i måndags att jag skulle behöva tagga ner och ta det lite lugnt men det var så roligt att må bra och vara i farten.

Så kom tisdagen och jag var inte fullt så energisk men fortfarande lika positiv. Jag bestämde mig för att ta en "vilodag" och inte ge mig ut på någon promenad på kvällen. Trots detta vaknade jag av migrän mitt i natten och kände mig som en klubbad säl när det var dags att gå upp. Trött och låg.

Det kallas balans har jag hört. Så idag balanserar jag, njuter av stillheten och laddar för nya energiska och roliga dagar.

1 kommentar:

  1. Balans e inte så lätt ibland... Jag e en person som behöver tillfredsställa flera olika sidor, både fart och stillhet. Men det funkar om jag inser hur jag ska ta hand om livet! Och det vet man ju inte alltid!

    Kram Sussie

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia