söndag 10 januari 2010

Få på mig min vigselring igen

Nu börjar vardagen igen med jobb och dagis. Jag kommer verkligen att sakna den här julen och den långa ledigheten samtidigt som det ska bli skönt att komma igång med rutinerna igen.

I morgon börjar yogan och det ska bli så kul. Jag vill, vill, vill verkligen få fart på den här gamla kroppen och hoppas att jag kan fortsätta vara motiverad även när dagarna blir mer inrutade och krafterna allt mindre.

Tänk att ha en kropp som Pink eller vara snygg som Catherine Zeta Jones till exempel. Det skulle vara nåt det...


Realistiskt? Eh, va? Jag får nog börja med att få ner mitt BMI under 25 och lyckas få på mig min vigselring igen så lovar jag att vara nöjd och glad ett tag.

Kanske skulle ta en promenad idag trots allt?

2 kommentarer:

  1. Jag gillar ALLT med Pink. Frisyren och kroppen (hon är ju smal o vältränad, men sådär härligt normalkurvig ändå). En fin målbild. Blekt blondin är jag redan ju. Vill gärna klippa håret ännu kortare (har kort redan) men sparar det tills jag gått ner ett större antal kilon.

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du är tillbaka, hoppas att allt är bra. Pink är verkligen skitsnygg och snart får hon sällskap av oss båda. :-) Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia