torsdag 1 april 2010

Vem sa att Melodifestivalen var över?


3-årig "Manboy"

11 kommentarer:

  1. Gud, så underbart!! Tack snälla!!

    SvaraRadera
  2. Jag länkar till dig i min blogg. Säg till om det inte är ok!

    Kram och glad påsk!

    SvaraRadera
  3. *hahahahaha* Åh vilken liten sötnos :-) Hjärtat blir fullt.

    SvaraRadera
  4. Åh så fantastiskt!! Dina barn är bara helt ljuvliga, jag skrattar så tårarna rinner. tack Fia :)

    SvaraRadera
  5. Oh, jag dööör... Manboy hela helgen lång vill jag lova. Ses imorgon.

    SvaraRadera
  6. Ha ha ha. Din lille manboy kunde dans-stegen. Det kunde han//Nina

    SvaraRadera
  7. Sååå fin kille!

    SvaraRadera
  8. Ha, ha! Det märks att ni gillar Melodifestivalen, tjejer.

    Stor Påskkram till er alla

    SvaraRadera
  9. Helt underbart!!! Kram Cc

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia