fredag 16 april 2010

Ytterligheter...

Jag följer min goda vän Cecilias exempel och listar vad jag tycker om och vad jag kan leva utan.

Jag tycker om:
härliga och öppna vänner som delar med sig av sig själva
att gräva
att snusa på barnen när de gått och lagt sig
att åka skidor som en galning nerför backarna
att sova
bearnaisesås
min syster
att cykla som en galning nerför backarna
vind

Jag vill leva utan:
oro
shopping
ipren
stopp i avloppet
mördarsniglar
påven

Vad har ni på era listor? In i "kommentarer" bara.

3 kommentarer:

  1. Menar du att jag hamnar under bearnaisesås? Undrar förresten var du är. Har tråkigt och min rygg behöver ses över. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha, ha! Du är som vanligt klok som en bok. Ja, det var visst inte helt genomtänkt att i all hast skriva den här listan. Mamma undrade varför hon inte var med överhuvudtaget men jag försökte trösta henne med att min man inte heller är med. ;-)

    Sköt om dig, lilla du. Om du har tråkigt kan du in på panfu.se och spela med Storebror, det kanske kan pigga upp?

    SvaraRadera
  3. Våra familjer kommer väl ändå i "älska"-listan :) kram

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia