fredag 26 mars 2010

Dags att höja ribban

Ilska och frustration kan ibland leda till något gott. Jag har sedan två dagar tillbaka mer än halverat intaget av smärtstillande. Bra tänker ni, jobbigt tänker jag. Jag tar nämligen inte smärtstillande för skojs skull, utan för att de faktiskt hjälper mot den mer eller mindre konstanta huvudvärken jag går och drar på, i alla fall ett par timmar åt gången. Å andra sidan kan mediciner i sig utlösa värk och jag vill inte ens tänka på vad de gör med mina inre organ. Det är helt klart dags att höja ribban.

För att ens ha en chans att klara av detta så får jag istället hänge mig åt andra lugnande och smärtstillande aktiviteter. Får jag lov att presentera min nya drog:

Thé

3 kommentarer:

  1. Mmmmm - GOTT. Älskar Yogi-teerna. Hoppas de kan hjälpa dig när du har ont. Önskar förstås att värken kunde blåsas bort. Om du gillar att testa nya tekniker - sök på EFT på YouTube. Du kan även ladda ner en manual på http://www.emofree.com. Tycker metoden verkar väldigt intressant o testar den själv just nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad komiskt det var att läsa din blogg. Det förra inlägget påminner om ett jag i veckan har tänkt skriva för att få koll på vad som händer i mitt liv och vad jag vill göra.

    SvaraRadera
  3. Happy: EFT låter spännande. Det verkar lite krångligt, så om inte annat så tar väl hela proceduren fokus från det man tänkte på. :-)

    Skoogstrollet: Vad roligt att du hittade hit och vilka fina bloggar du har. Så himla kul med nya "cybervänner".

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia