lördag 20 mars 2010

Snygga va?

Killarna har varit hos frissan.

4 kommentarer:

  1. Sicka snyggingar!!
    Jag har också en nyklippt snygging här hemma!
    Eller två; jag är ju nyklippt själv:-)

    Å du; boken du skrev om tidigare är bra. Dock läste jag den svenska versionen.

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Tänk om min son kunde klippa sig, men det är tydligen poppis att vara lite långhårig. Både han och hans kompisar är långhåriga. Men jag vill ju se hans ansikte, det var ju så länge sedan jag såg den. Faktiskt..

    Akta så de inte hänger med i trenden att låta håret gro och aldrig bli kammat. Det är skit irriterande. //Nina

    SvaraRadera
  3. Sötnosar. Prinsen klippte sig också igår. Jättefin, lite längre lugg än på era killar, men otroligt härligt med den korta nacken (går o pillar i hans hår hela tiden).

    SvaraRadera
  4. Fiffilura: Ja jag satsar på den svenska versionen, den duger säkert gott åt mig. Jag ska nog försöka lägga vantarna på den redan i morgon. :-)

    Nina: Åh nej, det går absolut inte. I alla fall inte för Storebror som har totalt spikrakt men världen tjockaste kalufs. När håret blir för långt så blir det bara som en tjock hjälm på huvudet. Så länge han inte protesterar så får det förbli kort, riktigt kort.

    Happy: Vad mysigt, då är han vårfin och allt, snön till trots (här har vi faktiskt klarat oss utan snö idag).

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia