torsdag 28 oktober 2010

Jag är kär

Jag tror att jag är kär. Eller att jag åtminstone är kär i att känna starka känslor.

Efter att ha tittat på SommarpratarnaSVT Play så måste jag erkänna att jag just nu är kär i prästen Tomas Sjödin. Eller kanske ännu mer psykologen och före detta elitsoldaten Manuel Knight. Nej förresten, jag väljer kärleksbomben och poeten Bob Hanson. Underbara män som bara lyser av närvaro och just kärlek. De har allihop fattat grejen och det bara strålar om dem. Mmmmm...

När jag ändå är igång kan jag slänga in Nahid Persson-Sarvestani och Magdalena Graaf också. Två oerhört starka människor som upplevt så mycket elände och ändå lyckats komma ut på andra sidan utan bitterhet och ilska. Sådan vill jag vara.

Jag har två program kvar, så det finns risk att listan blir ännu längre. Ibland är det inte så dumt att vara fast i TV-soffan.


Kärleksbomben Bob Hansson (Foto: Thron Ullberg)

2 kommentarer:

  1. Ja, visst blir man alldeles varm av bob men imorgon kommer det kärlek irl. Kram

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia