onsdag 3 november 2010

Vad ska jag titta på?

Tack och lov för SVT Play och TV4 Anytime. Nu har jag frossat i svenska produktioner som Berg flyttar in, Våra vänners liv, Så mycket bättre, Trädgårdsfredag och Sommarpratarna och känner mig riktigt medelålders som bara älskar de här programmen.

Grey's Anatomy hänger förstås fortfarande i och lite motvilligt erkänner jag att jag även följer Biggest loser. Problemet är att jag behöver mer. Vad ska jag titta på i väntan på fler avsnitt?

TV-toppen
  1. Våra vänners liv - fint, sorgligt, roligt och lite nytt. Kul att följa ett gäng karlar mitt i livet som inte är så stereotypt macho.
  2. Grey's Anatomy - Mc Steamy håller fortfarande ställningarna på Seattle Grace Hospital
  3. Så mycket bättre - ett gäng artister umgås och spelar varandras låtar. Man bara älskar Di Leva och Petter (Lill-Babs däremot...)
  4. Trädgårdsfredag - mysigt, vackert och småtrevligt
  5. Berg flyttar in - vem kan motstå härliga Carina Berg?
  6. Sommarpratarna - några jättebra avsnitt med intressanta personligheter och några mindre bra avsnitt men totalt sett väldigt sevärt. Somrigt och mysigt.
  7. Biggest loser Sverige - Kan de så kan jag!

SVT's Våra vänners liv (Foto: Peter Cederling)

1 kommentar:

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia