måndag 21 december 2009

Vila ögonen på humorns mästare

Om jag hade haft en kamera, jag säger OM jag hade haft en kamera, så hade ni fått se fantastiska bilder från ett kallt och snöigt Bollebygd.

Ni hade kunnat få se barnen åka pulka nedför garageuppfarten och rakt in i grannens stenmur.

Ni hade kunnat få se en giganstisk julgran i en pytteliten julgransfot som överraskande nog visade sig innehålla ett fågelbo.

Ni hade kunnat se Storebror dricka kokosmjölk med sugrör ur en kokosnöt.

Dessutom hade ni kunnat se bilder på när jag och barnen festade på krabba och färska räkor i fredags kväll.

Istället får ni vila ögonen på humorns mästare Eddie Izzard som fick stående ovationer efter sin show i Scandinavium igår kväll. Och ja, jag var en av de 7000 som var där. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia