fredag 12 februari 2010

Lämna ut sig själv på nätet

Jag har läst att det är ute att blogga och lämna ut sig själv på nätet. Det kanske är dags att haka på nästa trend och bli lite mer privat, med integritet och en gnutta mystik?

Jag har aldrig varit något vidare på att verka mystisk eller hålla mitt privatliv för mig själv och särskilt trendig är jag inte heller. Inte alls faktiskt.

Nej, jag är nog inte redo att sluta blogga riktigt ännu. Jag tror jag fortsätter att hänga ut mig själv och min familj till offentlighetens beskådan ett tag till.

Förresten, vem tror jag att jag är? Det är ju i princip bara mamma, svärmor och syrran som tittar in här då och då och de vet ju redan det mesta.

Mys i soffan

5 kommentarer:

  1. Och jag :-) Ha en härlig helg med familjen, hoppas ni är friska nu allihop!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Å jag är inne så fort det skrivs nåt nytt! :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Åså jag då :) Nej, sluta inte blogga!!! Det är inne att våga lämna ut lagom mycket om sig själv, det är jag övertygad om. Puss å kram Cecilia

    SvaraRadera
  4. Ja, då är vi uppe i sex läsare och det är ju inte illa pinkat.

    Kram på er tjejer och tack för att ni läser.

    SvaraRadera
  5. Jag läser också! :-)

    KRAM

    /Lina

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia