söndag 14 februari 2010

Mer under än över

Äntligen kunde vi packa in gänget i bilen och åka till simskolan. Det var ett tag sedan.

Storebror var som vanligt mer under än över vattenytan och när barnen skulle hoppa från kanten så kastade han sig med huvudet före och skrämde slag på ledarna och de andra barnen i gruppen.

Lillebror skulle vara med för första gången och det var nog lite läskigt för efter ungefär två minuter i badet så började han storgråta och jag fick en dyblöt unge i knät i stället.

Jag och maken minglade omkring på läktaren och fick en försmak av livet som föräldrar till aktiva ungar som ska skjutsas mellan olika träningar i tid och otid. Riktigt trevligt om du frågar mig, jag är redo för ett decennium eller två i gympahallar, simhallar och på golfbanor. Jag hoppas verkligen att det blir så, det verkar kul (fråga mig igen om några år).

Nu är det bara att kräma det sista ur den här helgen och ladda inför veckan. Kram till er alla på Alla Hjärtans Dag.

Fin tavla från Kreativ Insikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia