onsdag 26 maj 2010

Bara vara sjuk

Det blev ingen lång visit hos farfar eftersom Lillebror började kräkas av penicillinet och ville åka hem. Såklart. Lille skrutt.

Själv visste jag inte vart jag skulle ta vägen, ville bara bort från min kropp, få vara i fred. Hur ska man kunna bli frisk om man samtidigt ska ta hand om små barn? Gick här och smågrinade mest hela tiden och tyckte synd om mig själv men som tur var kom min man hem efter lunch och tog över rodret (jag tror inte ens att jag hade det från början om jag ska vara ärlig, rodret alltså).

Efter lite övervägande har vi bestämt att min man ska VAB:a idag och jag ska bara vara sjuk. Tack snälle, älskade man. Du är väldens bäste.

4 kommentarer:

  1. Det är KLART att du bara ska vara sjuk. Och det är KLART att mannen ska vara hemma. Så bra att det blev så. Krya-på-er-kram!!!

    SvaraRadera
  2. Vill bara i all enkelhet sända dig en krya-på-dig-kram från mig och Ann.

    Här får du en länk till annat att digga . . .
    http://www.youtube.com/watch?v=P3AAdkfiamU

    Peter
    >---O--->

    SvaraRadera
  3. Ja dom pratar om jobbigt med sjuka barn, men det är ju inget mot sjuka försäldrar med sjuka barn.
    Finns bara en sak som är än värre, sjuka föräldrar med friska barn, ujeda mig vilket elände.

    Krya på er!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för hälsningarna! Jag tror minsann de funkade. :-)

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia