lördag 29 maj 2010

Dyngkåt och hur helig som helst

heter Mia Skäringers bok som även ligger till grund för den show som hon just nu turnerar med. Jag har läst hennes bok och det går inte annat än att gilla henne. Hon är så totalt öppen och ärlig att jag tror att vi är bästa kompisar, att vi liksom känner varandra. Hennes berättelser följer med mig i flera dagar efteråt med en lite jobbig ångestkänsla.

Så även om jag gillar Mia Skäringer och tycker att hon är helt fenomenal så undrar jag om jag inte har nog med ångest och vardagsrealism i mitt eget liv?

Nej, nu vill jag läsa något mindre verkligt och mer romantiskt. Med ett lyckligt slut.

1 kommentar:

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia