söndag 23 maj 2010

Tårta och skattjakt

Vilken helg! I lördags var pappa och tjejerna här och vi var fullständigt i chock över det fantastiska vädret - 25 grader och sol! Vi satt på balkongen och åt mat och drack vin mest hela dagen (jodå, jag slog på stort och drack ett halvt glas vitt vin).

Idag slog vi till med barnkalas. Storebror hade bjudit hit ett gäng kompisar och det blev presenter, korv med bröd, pilkastning på vattenballonger, tårta och skattjakt. Det var superkul och tack vare min lekledare till man och en och annan förälder så gick det över förväntan, trots att jag i morse vaknade med ett igenmurat öga.

Nej, trots solsken, glada barn och gott sällskap är jag inte i mitt livs form just nu. Jag gör nog bäst i att gå och lägga mig.

Zindra

1 kommentar:

  1. Med tanke på att det var barnkalas tycker jag det låter som att du har klarat dig bra, kan vara farliga grejer har jag hört :)

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia