tisdag 25 maj 2010

Jag måste få vila!

Idag stannar jag i sängen och hoppas på så sätt slippa mer elände. Nu har även det andra ögat kladdat ihop sig, kliar och svider vilket ju passar alldeles utmärkt ihop med halsont och täppt näsa.

Jag måste erkänna att jag får lite smått panik när varken jag eller Lillebror blir bättre och dagarna bara går. Jag måste till jobbet! Jag måste få vila! Jag klarar inte fler sjuk- och VAB-dagar!!

Som tur är har min man ringt in farfar och A, så Lillebror får vara hos dem i förmiddag medan Storebror går en sväng till dagis och jag lägger mig ner och VILAR. Jag ska plocka upp barnen vid lunchtid och hoppas på en lugn eftermiddag med Lego och Wii. I morgon kanske det känns bättre? Hoppas det, för just nu vill jag bara lägga mig ner och tjuta.

2 kommentarer:

  1. Halloj! Nu får du allt ta o krya på dig bruden. Det är ju sommar här, bort med alla baselusker.

    Såg att du undrade hur man ställer in storleken på YouTube-klippen. Du får gå till fliken där du ser HTML-koden. Där går du in i den kod som handlar om klippet (det kan du se på länkningen) och skriver in 400 på width och 300 på height på två olika ställen. Sedan ska problemet vara löst (för just det klippet). Hojta om du inte förstår.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, det är tur att det finns experter som kan hjälpa mig. :-)

    Jag håller tummarna för den bra energin från helgen håller i sig och att det går bra på din intervju idag. :-)

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera jättegärna!

Välj bara Kommentera som: "Namn/webbadress" i menyn nedan. Sedan fyller du i ditt namn innan du skickar kommentaren.

Kram Fia